
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy - zwrot zakupionego towaru
Przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy,
możesz to zrobić składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy w ciągu 14 dni np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: kontakt@mabell.pl
Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres:
Mabell
ul. Grunwaldzka 38 B
83-000 Pruszcz Gdański
Nr tel. dla kuriera: 664-554-850
jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Wymiana
Nie trafiłaś z rozmiarem? Jeżeli tak, wystarczy, że do nas napiszesz na kontakt@mabell.pl odeślesz produkt, który chcesz wymienić, a my wyślemy Ci właściwy rozmiar ( bez dodatkowych kosztów ).
Reklamacje
Jeśli jesteś konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: kontakt@mabell.pl lub drogą pocztową na adres ul. Grunwaldzka 38B, 83-000 Pruszcz Gdański
Wadliwy towar należy wysłać na adres:
Mabell
ul. Grunwaldzka 38B
83-000 Pruszcz Gdański
nr tel. dla kuriera: 664 554 850
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.